Arkadaşlar merhaba bir konuda desteğinize ihtiyacım olacak sanırım 😔 ilk bebeğim de göğüs ucum cıkmamıstı erken dogum da olunca süt gelmedi malesef ve emziremedim hatta hastanede sağlam ceken süt makineleri olmasına ragmen banamısın demedi göğüslerim😔şimdi 2. Cocuguma hamileyim kısmetse 1,5 ay sonra dogum olacak goguslerimin ucları arada cıkıyor azıcık sonra geri gidiyor ve ben bu yavrumu bile emzirememe korkusu sardı bu konuda bilgisi olan tecrubesi olan lütfen yazsın haa az kalsın unutuyordum yalancı meme ucları vardı ama onuda oglum istememişti. Bir anne olarak bende cocugumu emzirmek en azından o ilk sütü almasını isterim boyle birsey yasayan ve cozum bulan varsa lütfen yazsın bende hazırlıklı olayım en azından denemeler yapayım.