Samiraa Kaçak çay içmeden duramıyorum kendimi zorlayip 3 e düşürdüm siz de durumlar nasıl beş bardağa kadar sorun olmaz deniliyor sanırım
nil_sugra Samiraa önceden bende öyleydim. Şimdi Türk çayına geçtim. Tirebolu 42 nolu çay en iyi Türk çayı bence. Sadece kahvaltıda içmeye çalılıyorum 3 fincan kadar 😁 ama akşamları çok canım istiyor
nil_sugra Samiraa bardaksa eğer çok değil ama kupada içiyorsan çok olur çünkü kaçak çayın tein maddesi daha etkilidir. Güzel de olur ama 😁
nil_sugra AysaRuzgar evet ya. Evlendiğimde eşimden dolayı Türk çayına geçtim ben. Çok çay denedik en iyisi en güzeli bu gerçekten
AysaRuzgar nil_sugra bizde de ben eşime alıştırdım. Onlar normal çaya kaçak çay katarlardı. Şimdi asla içemiyor. Hatta başka çay da kolay kolay içmiyor. Arkadaşlarımız ailemiz çoğunluğu artık bu çaydan kullanıyor☺️