ilkay01 hay başımızın belası çatlaklar 😐 bak ne diycem canım tabi biraz da genetiğe bağlı çatlak ama ben ezcaneden dalinin bebe yağını aldım. İçine de kantaron ve zeytinyağı kattım. O karısımla her aksam masaj yapıyorum. Açıkçası karnımda çok çok az oldu çatlak. Piyasadaki kremlerden ucuz oluyor bi dene istersen ❤️ bu arada kilona da takma ben hamile kalmadan evvel 95 dim. Güzel ve sağlıklı bir hamilelik olsun diye kilo verdim tam 25 kilo. 70 le hamile kaldım. Şimdi 81 im yine 😇 veririm diyorum napayım. Sende verirsin ❤️ instadan soner kula bak bi ayda 10 kg verdiriyor. Bende onla vermiştim kilolarımı. Çok zorlanırsam yine ona yazcam