Ay kızlaaar bende doğurdum diye ne zaman post açacam diye sabırla bekliyordum. Okuyunca hep mutlu olurdum. Darısı bana diye. Rabbim çok şükür yazdırmayı nasip etti. Evlendiğimiz 1. Ayı hamile kalmıştım çok şükür isteyerek olmustu. Gebeliğim aşırı zor geçmişti. Bünye olarakta çok zayıf biriyimdir 47 kiloyla hamile kalmıştım. Kan sonucu çıkar mı, kalp atışı duyulur mu derken 8. Haftama kadar stresli geçirmiştim. Üstüne bide Çok fazla kusuyordum 🤦♀️ 12. Haftam da prilam cım la tanıştım baya hafifletti. Tam bulantıyı azalttık derken 19. Haftam da bi dusuk tehlikesi geçirdim üzüntüden. Sakın siz hiç bir seye üzülmeyin minnoşlar aşırı etkileniyor. Annesini aşırı korkutmuştu oğlusum. O günden sonra bişeye üzülmemeye karar vermiştim. Herseyi atlattım derken bir mide yanması başladı ki sormayın 🤭 ama hep şükrettim. 30. Haftama geldiğimde memlekete ailemin yanına geldim. Bu süreçte de annem hep benimle kaldı çok şükür. Çok ayağa kalkamıyordum. Öyle böyle derken dogum haftam yaklaşıyordu. Artık iyice ağırlaşmıştım. 33. Haftam da oğlusum dogum pozisyonu almıştı hersey normal görünüyordu normal dogum bekliyorduk ki 35. Hafta da bizim sıpa geri yukarı çıkmıştı. Doktorum 38. E kadar bekleyelim dedi. Ama iyice zorlanıyordum. En son dayanamaz hale geldim 37+5 te doktora gittim. İyiki gitmişim diyorum sancılarım çok artmış ve oğlumun kordonu rahim agzına dayanmış. Allah korusun suyum gelseymiş önce kordon gelecekmiş kordon sarkması olacakmış. Doktorum bebeğin hayatı riske girer karar sizin dedi ama riske atmadık tabi 38+1 e sezaryen günü aldım. Burda okuduğum yorumlardan dolayı sezaryen den aşırı korkuyordum ama inanın hiç korkulacak bişey yok. Ben riskli olduğum için genel anestezi oldum. Ve hemen ayağa kalktım. Dikiş yerim çok aşırı agrımadı. İlk yürüyüş biraz içimi bulandırdı ama atlattım. 4. Saatte ayağa kalkıp yürümeye çalıştım ve bol su içtim. İnanın hemen geçiyor. Dakika sürüyor sadece. Bol bol yürümek çok iyi geliyor. Yanıma çok fazla kıyafet almıştım ama hiç gerek yokmuş hepsi olduğu gibi geri geldi. İyiki kilitli poşetlere koymuşum ki hepsi kirlenmedi. Kendim için bi gecelik 2 pijama takımı almıştım ama pijama takımını hiç kullanmadım çok zor oldu hep gecelik giydim keşke daha fazla alsaymışım yanıma. Depend benim için çok iyi oldu hemen kenarlardan yırtıp atabildim. Sütüm hamileyken gelmişti ama Doğumdan sonra emziremedim beceremedim ve ateşlendim. Hemşireler de yardımcı olmadı bilemedik sagamadım sütümü ve çok kötü oldum. Eve geldim hala sütüm yok sanıyordum ki komşumuz tesadüfen farketti ve hemen sağdı. İnanın oyle rahatladım ki hemen süt sağma makinesi aldım kurtarıcım oldu. Emzirmeme rağmen geceleri sağıp veriyorum oğlumun doğduğunu daha rahat anlıyorum. Göğsüm çok yara olmadı ama biraz kanadı oğlum şimdi sağ göğsümü emmek istemiyor. Sağıp veriyorum. Göğsünü illa tuttur diyenlere hiç aldırış etmeyin inanın bebeğin doyduğunu bilmek yetiyor sadece. Sezaryen den asla korkmayın. Sütüm gelmez diye de düşünmeyin hiç alakası yokmuş. Hamilelik en güzel zamanlarmış şimdi ağrıdan yakındığım günleri bile özlüyorum ama oğluma bakınca hersey unutuluyor. Hepsinin ayrı bi güzelliği varmış. Olumsuz kimseyle konuşmayın derim çok etkileniyor insan lohusalıkta. Benim ilk bebeğim olmasına rağmen rabbim öyle bi cesaret güç veriyor ki annelik böyle bişeymis. Hamileliğinizi doya doya yaşayın kimseye aldırış etmeyin, sizi üzen herkesten uzak durmaya çalışın. Olumsuz hikayelerden kaçının çünkü her gebelik her dogum ve her bebek Farklı. Rabbim hepinize sağ Salim doğumlar nasip etsin. Ben oğluma her gün Yasin suresi dinlettim anne karnındayken o yüzden midir bilmem sakin bi çocuk. Burda her aklıma takılan soruya cevap buldum. Yeri geldi hamilelikle ilgili yeri geldi ailevi sıkıntılarımı paylaştım ve hepiniz kardeşim Ablam gibi oldunuz. Hepinize çok teşekkür ederim. Yardımcı olan olmayan herkesten Allah razı olsun. Allahım hepinizi bi seste kurtarsın ve sağlıcakla meleklerinizi kucağınıza alın 😍🤲🏻🌸🙏😘❣️💃