12prensannesi Kızlar 40+ kaçsınız ben 40+2 oldum ama tık yok ne sancı ne açılma perşembe kontrol var sizce suni verip başlatırlarmı siz nekadar oldunuz sizce bu hafta sonu hepimiz doğururmuyuz dersiniz 😂😂
Esme 12prensannesi 39 oldum bende de durum aynı . Bu haziran bebeleri niye grlmek bilmiyor Allahım 😭😭😭😭😭😂😂😂😂
Nurhayatymnli 12prensannesi 39+6yim bugun doktora gittim 1 cm açıklık var dedi cuma gidicem yine duruma gore dogurtabilirz dedi 😂
Bsralemdar 12prensannesi 39 oldum bugün gittim doktora gene yok. Nst de sancı çıkmıyor açıklık var evde çekiyorum sancıyı. Hastanede turp kesiliyorum 😂 bende bişey anlamadım. Allah herkese hayırlısını nasip etsin. Doktora ne zaman doğacak diyorum. o zamanını bilir diyor. Yuvarlanmaya devam 😁😁
12prensannesi Nurhayatymnli bende en son 2 cm demişti ama heralde oerşembe günü suni verip başlatırlar