Tgbab Kızlar sizde de oluyo mu karnım sanki 5 aylık gibi o kadar şiş varki herşey sıkıyo belimi kusmama rağmen midem boşta olsa karnım hep şiş . Böyle hazımsızlık gibi. Sizdede böylemi 🤷♀️
aezgi Tgbab canım bende yarın tam 9 haftalıık olucam benim kusmam yok ama benimde şişkinliğim cok var ve cok rahatsız ediyor soda iciyorum o az biraz rahatlatıyor iğne batırsan sanki patlıcakmıs gibi hissediyorum😞