Kizlar bu ay icime birseyler doguyor ama yinede bilmiyorum o kadar cok uzuluyorum ki artik anlatamam insanlarin bakisi cocugu olmuyor diye surekli inadina sormalari cok yoruldum hele esimin her bebek gorusundeki bana belli etmesede uzuntusu istegi beni bitiriyor cok uzuluyorum tam 5 yil oldu dusukler kurtajlar ameliyatlar bedenim ve zihnim o kadar yorgun ki anlatamam hasretle bekliyorum ama her ay o psikoloji beni alip goturuyor yine husran yine olmadi bazen ya hic olmazsa diye kafamdan geciriyorum, inancim tam cok sukur biliyorum Rabbim zamanini biliyor hayirla versin duam o ama bu ayda olmazsa ne yaparim kaldirirmiyim bilmiyorum, isyan etmiyorum kesinlikle ama cok yoruldum, ne olur bana dua edin ben tum isteyenlere dua ediyorum sizde her duanizda beni hatirlayip dua ederseniz cok mutlu olurum cogunuz hamile ve hamilelerin dualari cabuk kabul olur derler. Isteyen herkese nasip etsin insallah.