Bktbll 4429 canım ben bugun yaptırdım hepsini aç aldılar 3 kere 1 saat arayla kan verdim 180 olması lazımmıs yada altı benim 186 cıktı diyet verdiler
Yaman 4429 benimde 75 lik 87-155-160 çıkmıştı diyet verdiler dahiliyeye yönlendirildim hergun ölçüyorum 4 kere
Byzb1 Bktbll canım ben de bugün yaptırdım tek seferlik olanı 146 çıktı yarına 75 gramlık yaptırcam aynı şekilde 3 sefer kan alımı olacakmış benim merak ettiğim sizde direk bu mu yapıldı yoksa ilk yapılıp yüksek çıkınca mı yönlendirdiler ? Bir de diyet nasıl zorlayıcı mı🙈 kandan şeker ölçme makinesi verdiler mi size ?
mrvky34 Ancak 75 gr glukoz tolerans testi de bu amaçla kullanılabiliyor. 100 gr glukoz yüklemesi sırasında Açlık >95 mg/dL; birinci saat >180 mg/dL; ikinci saat >155 mg/dL; üçüncü saat >140 mg/dL seviyelerinden iki veya daha fazlasının sağlanması durumunda gebeye gestosyonel diyabet tanısı konur.
4429 Bana da 75 gramlik yapildi bugun ama aclik ve tokluga bakildi. Aclik 113 cikti sonra 2 saat bekletip toklugu olctuler oda 155 cikti. Ama parmaktan aldilar. Burda okuyorum herkesin damardan alinmis genelde . Doktorumda sinara yakinsin dikkat et dedi ama ben parmaktan aldiklari icin samki sonuclarim dogru degil diye dusunuyorum nedense
Esarikay 4429 onu çok kafana takma. Damaryolunu tekrar tekrar elini kolunu delip canını yakmamak için açıyorlar. El ya da damar fark etmez. Kan aynı kan, yöntem aynı yöntem
Bktbll Byzb1 canım ben ilk 50 lik olanı yaptırdım o 162 cıkınca 3 gun sonra gel 75 yaptır dediler sadece 1 degerim yüksek cıkmıs 180 olması gerekirken 186 cıkmıs ölçüm aleti vermediler sadece diyet bi yap bakalım dediler valla diyette en güzel şeylerin hepsi yasak🙈 hep sebze meyve agırlıklı ekmek kesinlikletam bugday olucak dedi kızartmalar dondurma makarna çikolata hepsi yasak malesef
Byzb1 Bktbll zaten başıma ne geldiyse onlardan geldi kendimi tutamıyorum 🙄😀 yarın ben de tekrar yaptırıcam büyük ihtimal çıkıcak 🙈 sağlık olsun ne diyelim canım inşallah diyetle dengelenir de ilerlemez ☺️
sevbun-88 Bktbll bana da dikkat et dediler 2. Saatin sonundaki 167 çıktı donör 155 miş ben meyveyi de korkarak yiyorum size meyve serbest mi dediler
Tortilla Bana 75 yapıldı. Ilk kolumdan aldı sonra parmagımdan aldı. Icecegı ıctım bı saat bekledkm. Tekrat kan aldılar kolumdan. Sonra bı saat daha bekledm bı daha aldılar. Aclık89 1.saat 101 2.saat 95 cıktı. Gayet iyi dedı doktorm
Bktbll Byzb1 inşallah canım bugun ekmek tatlı falan yeme de çok yüksek cıkmasın inşallah dengeleriz diyetle 2 hafta sonra kan vericem diyeti yapıp gene allah yardımcımız olsun dayanıcaz artık tatlılara🙈
Byzb1 Bktbll yaptırdım canım sağ ol , yeni döndüm ilk ikisi çıktı sadece , onlar normal çok şükür , ama son iki kan sonucum çıkmadı bir iki saate arayıp öğrenicem doktordan
Byzb1 Bktbll çıktı çok Şükür canım yokmuş inşallah olmaz daha sizin de şifanız olsun dikkat edin ☺️🙏🏻
Yaman Bktbll ben ölçüyorum hergunde dahiliye doktoruna atıyorum sonuçları dikkat edersem çıkmıyor genelde ama kaçırırsam çıkıyor