Merhabalar , ben de 8. Haftamda ciddi bir kanama geçirdim . Doktorum iğne verdi ve tek yapmam gereken şeyin sadece uzanmak olduğunu söyledi. 1 hafta sadece uzandım. Yemegimi bile uzanarak tepsi ile yedim . İstrahat etmek , bol su tuketmek ve moralini yüksek tutmak çok önemli 🤗 için ferah olsun , inşallah bebeğine hiic bişe olmayacak 🙏