Canım vitamin içmek kötü bir şey değil. Ben aylardır vitamin , magnezyum ve kan hapı içiyorum. Meyve vs çok yiyip çok beslensen şimdi çocuk alir kilo ama sende alırsın buda vajinal doğumunu riske sokar.
Bence sen vitamin kullan beslenmeni de normal seviyede tut kaşar süt yoğurt tel peyniri pekmez çocuğa kilo yapıyor bunlardan da beslen.
Çocuğun kilosu bana da biraz az geldi 35+3 te benim 2770 gram idi gayet iyi uyumlu demişti doktor.
Çok abartılacak kadar zayıf değil seninki vitamin ve doğru beslenme ile toplar çocuk merak etme icini ferah tut canım