N22 Merhaba kizlar. Biz artik 39+5 olduk bugun kontrole doktora gitdim ve canagimi icden yokladi cok acidi kimsede oyle oldumu?doktorum canagin kucuk dedi dogum biraz zor oluyor oyle oldugunda soyledi.Kiminse bawina gelmiwdi Boyle bir wey?
Ardenali N22 canım çatı muayenesi olmuşsun sen galiba..evet normal dogum yapacak herkese yapılan birşey eger çatı darlığı varsa doktor sezeryan önerebilir..
ilkbahar N22 canağın küçükse bebek takılabilir ya da çok dikişin olur… Belki ilerlemez doğum sezeryana almak zorunda kalırlar.. O yüzden doktorun hangini önerirse onu seç bence 🙂
N22 ilkbahar doktorum normalda israr ediyo Ben artik kendim korkmaya bawladim.Kizimin kilosu 3000.belkide onun icin normalda israr ediyor bilmiyorum artik(
Neslihankk Krbltesma ya sabirrrr. Niye insanları boyle tersliyosunuz ciddi ciddi soruyorum keyif mi aliyosunuz belki bilmiyo belki şivelerinde bu şekilde telafuz ediliyo bak azeriymis telaffuzları bu şekilde biraz kibar bi üslup deneseniz hic ama hic eksilmezsiniz inanin
BarbieePink Merhaba 39. Haftamdayım benimde acıdı çatımın sınırda olduğunu ve bebeğin suyunun azalmaya başladığını ve başının kanala girmediğini söyledi bekletmek riskli olur diye yarın sezeryan doğuma alıcak rabbimin izniyle
N22 BarbieePink Allah yardimcin olsun canim inwAllah sapa saglam kucagina alirsin bebeyini,sende oda iyi olun inwAllah
Denizkaplan N22 3 kilo cok degıl canm benmde catım eh ıdare eder şeklındeydı ama dogum yaptım elhamdulillah
ilkbahar N22 aslında kilosu normal doğuma çok uygunmuş, ama canaktan geçebilir mi ki kolaylıkla 🤔 doktorunuz muayeneyi yaptığına göre o daha iyi bilir.. Bence ona güven korkma 🙂
Krbltesma Neslihankk pardonn ? Kabalık olacak ne demişim acaba ? Sadece soru sormuşum zaten kendiside açıklamış siz önce kendi üslübunuza bakın beni kadını terslemekle suçlayıp bu hadsizliği siz bana yapmışsınız biz burda çatıya çanak demeyiz sormuşum ne var bunda bunun neresi yanlış acaba algı probleminiz mi var sizin ?
Neslihankk Krbltesma Algı problemini siz mi sorguluyorsunuz ? Çanağı anlamayıp çanak neee yaaaa diyen kişi bunu soruyo kusura bakmayın herhangi bi hadsizlik yapmadım size hakaret etmedim ağırda konuşmazsın konuşma uslubunuz yanlış sadece tabi yanlış anlasildiginizi anlayıp özür dilemeniz de büyük erdemlik sevgiler.
Krbltesma Neslihankk çatı ve çanak baya farklı şeyler olunca sorguladım evet konuyu çarpıtdığınız için sizin çarpıtdığınız gibi olmadığını söyledim ayrıca kim neyi soracağını veya neyi sorgulayacağını önce sizemi soracak bilir kişi falan mı ilan ediyosunuz kendinizi yorum yapmak için sizemi danışılması gerekiyor insanlara kime ne diyeceğini siz mi söyleyeceksiniz