Lionss neresi bencillik anlayamadım? Buradaki tum eczaneler de fazlasıyla mevcut oldugu ıcın 1 2 kutu alıp kenara koymuyorum gıtmısken alabıldgm kadar alıp geliyorum. Bencil olsaydım eger suraya gelip ben size yardımcı olablrm bana ulaşın ben gonderrırım demem okur gecerdım. Suan bu yazdıgınızın mantıgını çözmüş degılım. Sankı ben 1 2 kutu alsam dıgerlernı buyuk sehırlwre mı gondereckler? Burda da bır suru bu ıgneye ihtiyacı olan hamıleler var. Yardım etmek için yazıyorum onda da bencil oluyorum gercekten bravo 👏