Denizesin ben de 8 aydır evliyim. Daha önce düşük yaptım kese oluşmadan. 4 ay sonrasında da hamile kaldım şimdi 8 haftalık. Çok aklına takmamaya çalış rahat olmaya bak biliyorum çok zor ama kendine meşguliyet bul. Benim adet belirtilerimle aynıydı. Hatta dedim bu ayda olmadı diye. Sonra adetimş bekledim gelmedi. Bi kaç gün daha bekledim gelmedi. 4 gün sonra gittim kan verdim. En neti o. Rabbim inşallah en hayırlısıyla sana da nasip etsin hamiş anneler de bebeklerini sağlıkla kucağına alsınlar inşallah. Bol bol dua et hayırlı zamanda dile 😊