Gebelikten önce migrenim vardı ve gebe kalmayı düşünmeye başladığımdan beri ataklarımı ağeı kesicisiz doğal yollarla atlatmaya çalışıyordum gebeliğe hazırlık olsun diye. Baya baya migrenimi tolere edebildiğimi düşünmüştüm kızlar 2 ayda bir olan ağrılar. Gebe kalmamla haftada iki atak bir geçirmem bir oldu. Ağrılarımla başa çkamıyorum bulantımı tetikliyor 24 saati aşan ağrılarım oluyor günde 3 defa suyn altına giriyorum hemde hemşireyim çalışıyorum zaten yeterince stresli. Tıbbi değilde başka yöntemlerle migrene iyi gelen birşeyler biliyormusunuz lütfen bilen yazsın