Ardaece Bende kullanıyorum 10+4 haftalığım sabah akşam 200mg kullanıyorum. yarın doktor kontrolüm var bakalım devam edecek miyim
Bensimdihamilemiyim Bende kullanıyorum 2 haftadır fitil olarak. 10 gün daha kullanacağım kontrole kadar,kontrol sonrası belli olacak devam edip etmeyeceğim. 8 haftalık hamileyim
Unsalinn_Annesii Sevaltopuz kullandım bende 21. haftamda hap olarak 26. haftamda bıraktım şükür 28+1 im şuan