Hamileligin başından beri kullaniyorum zarari yok yarari var dedi doktorum doguma kadar kullan dedi suan 27.haftadayim kullanmaya devam. Ben 1 hafta kolumdan 1 hafta bacağımdan vuruyorumve zeytinyağı sürüyorum masaj yaparak morarmalar hemen geciyor iz kalmiyor bile