Merhaba anne adayları 15 haftalık hamileyim ne yersem yeyim yediğimin tadını alamıyorum anlık alsam bile çok kötü bişi yemişim gibi bi tat hiç geçmiyor limonlu dondurma ya da şeker aromalı sakız çare oldu ama ne zaman geçer hep sürer mi yaşayan var mı 😌💐