Mutlu_anne20 Arkadaşlar 6 gün önce sezaryenla Doğum yaptım dikişlerimin estetik olduğunu söyledi doktorum su geçirmez bandaj yaptılar ama bugün bandajın üstünden baktım kan olduğunu gördüm normalmi sizce kanaması? Aciliyet gerektiren bir durum mu ?
Eternallove Mutlu_anne20 acil bir durum değil ama müsait olduğunuzda baskılı pansumana çevirirlerse iyi olur. Yani daha kalın spanç bezle biraz daha sert bir pansuman. İlk ameliyattan çıktığınızdada o şekilde yapılmıştır zaten