aysedemie Canim anneler sizce gebelikte omega 3 ya da balik yagi kullanmak yararli mi? Kullandiysaniz hangi markayi kullandiniz acaba?
Elifdoan aysedemie doktorum bana 16 haftadan sonra başla dedi. Ocean mummy kullanıyorum hem multivitamin hem balık yağı temiz içerikli ve helal, hamile ve emziren anneler için üretilmiş bir balık yağı
Zeynep-12 aysedemie ben vitafemin kullanıyorum canım doktorum yazmıştı reçete olarak 32+3 oldum daha devam ediyorum
Tatlisannedilekk aysedemie balıktan tiksindim ben balık yiyemiyorum o yüzden ocean mummy yazdı doktorum onu kullanıyorum
Sevendays aysedemie regenesis max butun vitamin ler var ozellikle omega 3 icin doktor özellikle bunu vermisti doguma kdr icicem nasipse
Dumannn Ben best vm kullanıyorum icinde hersey var balik yagindan vitaminlere kadar. Birde osteocare kullaniyorum. İcinde kalsiyum magnezyum ve d vit var :) öneririm. Kullandiklarim doktorumun yazdigi vitaminler.
Nktozkn Sevendays bende onu kullanıyorum canım decavitle dönüşümlü kullan dedi doktorum haftada iki gün regenesis iki gün decavit olarak kullanıyorum
Zeynep1122 aysedemie regenesis max verdi doktorum omega 3 olarak. Ben gerekli görüyorum. 13.haftamda başladım.