Ceydabeyazit21 Oğlum 30.05 doğumlu 3 günlük sarılık değeri 15.5 çıktı yüksekmiş ne yapmalıyım bir an önce geçebilmesi için yaşamış anneler bu konuda yardımcı olabilirmi?
Fatma_08 Ceydabeyazit21 bol bol emzir canim sarilikli çocuk uyumaya meyillidir uyusana uyandır emzir sarılığa en büyük.tedavi anne sütü
Pelin0909 Çok sık emzirmeye çalış gece yatırdığın odanın ışığını açık bırak birde güneşe çıkar balkondan veya camin arkasından dahı olsa elleri yüzü güneş görsün çok geçmiş olsun ömürlü olsun