Prensimmm33 Üç gundur geceleri rahmimin üzerinde kasıklarımin ortasında sancı gibi ağrılarım var kötü birşey değildir demi ? Sizinde oluyormu lütfen akıl verin endiseleniyorm
Merdaaal34 Benimde vardı yürürken bile zorlanıyordum 1 hafta sürdü sonra renkli ultrasona gittiğimde Dr a söyledim bana magzenyum vermemişti onu verdi başladım şuan iyiyim herhalde o iyi geldi