Ezgim bende de oldu bu ağrı o haftalarda. Magnezyum vs kullandım. Bıraz ıyı geldı.ama tam geçirmıyo. Cekıyosun o acıyı. Sonra kendılıgınden gectı. Şimdi 37 haftayım yıne aynı agrı . Bu seferde bebek kanala yerleşiyo dıye agrı oluyo. Sınıre baskı yapıyo demıstı doktor bana. Herkeste olmuyo. Bazı ınsanların kaburgaları agrıyo mesela, bazılarının bobreklerı buyuyo baskıdan. Bızımde sag bacaktakı sınırlerden dolayı agrı oluyo. Her hamılelık farklı. Napalım hayırlısıyla bıtsın dıye gun sayıyoruz🙏🏻🙏🏻