Merve6475 seninle aynı dönemde ve ocak ayında yaptırdığımız tüp bebek negatif oldu. 3.sü için beklemedeyiz şu salgının daha da düşmesini. Ağustos gibi düşünüyoruz inşallah. Bu sefer farklı şeyler de istiycez. Dondurulmuş embriyo, intralipit serum, embriyonun genetiğe gönderilmesi gibi. Kısmet bakalım 😊