Pamuk_ilknur14 Utanarak çekinerek soruyorum kızlar😔 benim ilk gebeliğim 14+5 oldum haftada veya ayda kaç kez olmalı çok şükür düşük riskim ve kanamam hiç olmadı🙏🏻 Bu postun altına kalp kıcı şeyler yazmak isteyenler lütfen yazmasınlar.
Ahsend49 Pamuk_ilknur14 ilk 3 ay riskli derler canım bi sorunun yoksa riskin yoksa fazla zorlamadan yapabilirsiniz.internetten yazılar okuyabilirsin afedersin nasıl duracağın şekilde bilgiler yazıyor çizim resimler var . Benim ilk gebeliğim düşük oldu ikincide korktuğumuz için 3 ay bişey yapmadık daha sonrasında zarar vermiycek şekilde olabilir
Duygukc Pamuk_ilknur14 bu muhtamelen hamileden hamileye değişiyor canım benim çevremdeki bazı kişilere ilk aylarda girmeyin demiş doktor ben ilk 5 haftalıkken gittim doktora ilişkiye sınır yada yasak koymadı şuan 23 haftalığım hala bi yasak yada kısıtlama koymadı
Htceedgru Pamuk_ilknur14 riskli bir hamileliğin yoksa çok da kasma kendini bunun bir sıklığı olmaz tabiki eskisi gibi olmasın dikkat et ilk 3 riskli görüyorlar bide son ay pek sağlıklı değil diye biliyorum elinden geldiğince dikkat et insallah bisey olmaz ☺️
brcaky Bu sizin gebelik öykünüze bağlı, bazı hamişlere doktor doğurana kadar yasaklıyor. Benim herhangi bir sıkıntım yoktu ilk 3 ay sadece ilişkiye girmeyin dedi sonrasında 33.haftaya kadar haftada bir ya da iki kere olabilir dedi.
Hayat2706 Ben 21 haftalık hamileyim hiç ilişki olmadı , düşük tehlikem de yok ama insan ister istemez korkuyor
Seah Hayat2706 bazıları tavşan gibi! Çocuk olacak az fedakar olayım yok doğunca rahat yapamam kafasında!
Hayat2706 Seah ben de burada okuyunca cok şaşırıyorum , kadın 8 haftalık hamile ilişki yaşarsam birsey olurum bebeğe yazmış !! Yani 3 ay ilişki olmadan yaşayamaz mısın pes doğrusu !