Simya34 Arkadaşlar merhaba,bugün gecikmemde 11 .gün kan testi verdim negatif,doktor ilaç verdi adet söktürücü, ama içimde bir tereddüt var,işin ilginç tarafı belirtilerimde var.Başına böyle birşey gelen var mı?
4114eb Simya34 geç döllenme olabilir mi acaba 2 gün sonra bi yenile istersen yada doktor baksın rahminde kalınlaşma var mı
Matmazelilii Simya34 Eğer olsaydı kanda mutlaka çıkardı bir haftalık bile olsa kanda çıkıyor. İnşallah en yakın zamanda hamile kalırsınız ❤️
Merve59630 Simya34 ben tam 2 ay adet gecikmesi yaşadım ve testlerim sürekli negatif çıkıyordu . Adet söktürücü çok şey kullandım özellikle maydanoz suyu kaynatıp ictim yine de adet göremedim. En son evde idrar testinde hamile olduğumu öğrendim
Babyy1S Matmazelilii benim arkadaşım 1buçuk aylıkken cıktı kanda o kdar kan verdi özelde ama kanda cıkmiyordu bi türlü
Simya34 Merve59630 Allah ol diyince oluyor ,adet söktürücü bebeğe bir zarar vermemiş demekki dimi canım,ne güzel