Ynr91 evet gerçekten öyle birde benim ilk doğumum erken olmuştu. O yüzden başından beri çok dikkatli takip ediyor ve ben çok panik biriyim her gittiğimde güler yüzüyle gerçekten hep sakinleştiriyo iple çekiyorum kontrolleri 😊 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah kaç haftalıksınız