ElifNilMom ahh gerçekten çok yazık. Bir de hemşiresiniz. Hastalariniza üç kulhu bir elham mi tavsiye ediyorsunuz. Uzuluyorum böyle meslekdaslarimi görünce ne de güzel demiş Fuzuli
“Mey biter saki kalır. Her renk solar haki kalır. İlim insanın cehlini alsa da, hamurunda varsa eşeklik; baki kalır.”