Guneskizim_ Merhaba kızlar var mı benim kızım gibi 30. Haftada dönmemiş olup sonradan dönen bebişleriniz ?
Aydanaydn Guneskizim_ daha çok erken döner canım bnmki 28dedoğum pozisyonundaydım 29 da makat geliş 31 de yine doğum pozisyonu almıştı sürekli dönüyorlar galiba bu haftalarda
Guneskizim_ Aydanaydn tesekkur ederim icimi rahatlattin umarım dönerler :) hareketleri yanlardan doktor altta hissediyo olman lazim dedi döndü diye düşünüyodum bugün de hep altta hissediyorum
Guneskizim_ Kbrakbra hadi yaa doktor ne diyo peki kaç haftaya kadar dönmesi bekleniyomuş bilgi verdi mi acaba
Kbrakbra Guneskizim_ günlük yarim saat yuru ama böyle devam ederse sezeryan olur dedi. Bakalım cuma günü tekrar randevum var muhtemel gün verir gibi geliyr çünkü kafasını yukarda hissediyrm☺
Guneskizim_ Kbrakbra ben de yürümeye çalışıyorum egzersiz yapıyorum sürekli temizlik yapıyorum 😁 inşallah döner senin de
Kbrakbra Guneskizim_ aslında çok hareketsiz biri degilim de eşim artık bir otur diyor o derece ☺ doğum şeklini bebis belirliyor diye boşuna demiyorlar sağlıkla gelsinler de önemli değil gerisi🙏
Guneskizim_ Kbrakbra Suleyigit annelerinin kalp seslerinden ayrılmak istemiyolarmis galiba öyle bişey duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum 🤗