Fatosstahir Kizlar biraz sohbet edelim dogumlar ne zaman :) biz 38+4 olduk hic bir belirti yok sabirsiz oldumm iyice
Greyy90 Fatosstahir 39+1 olduk maşallah kızımın keyfi yerinde 😅 yarın kontrolüm var bakalım durumlar ne en son sancıda açılmada yoktu. Ağrılar, yalancıktan sancılar var ah bide düZenli gelse 😌
Vrlebe 40+0 olduk ama hâlâ bekliyorız bi umutt😂hadi hayırlısı yarın kontrolum var bakalım ne der doktorum