Merhabalar kızlar ben urfada oturuyorum 2 yıldır çocuk istiyorum bi teyze var komşum az önce bana bu bitkiyi getirdi kürtçe adını söyledi ama ben kürtçe anlamıyorum burda gurbetçiyim bende iltihap var kullan inşallah çocuğun olur dedi bende buraya Bi soruyum dedim belki ne olduğunu bilen vardır 