ArzuCnbz 36 haftadayız bugün kontrolde doktor bebeğin sıvısı çok azalmış haftaya tekrar gel duruma göre hemen alırız dedi. Sıvıyı arttırmak için ne yapmam gerekir ? Bebeğe çok zararı olur mu korkuyorum 😏
semdem1 ArzuCnbz sıvı tüket bol bol benim de suyum azalacak gibymiş doktorum su iç sıvı tüket sürekli kefir de kullan dedi
Hayraz ArzuCnbz 37 haftaya gitmiş oluyorsun haftaya doğarsa bi sıkıntı olacağını sanmıyorum artık.. ama dikkat et.. ALLAH sağlıkla kucağına almayi nasip etsin 🤲🏼
Ruveyda_ ArzuCnbz bılmiyorum canım ne kadar içilcek istersen post acıp sor su azalmasına 2 sini öneriyor doktor