Doktordan az önce geldim . Vajinal sigilden dolayı doktorum zorunlu sezeryan olacaksın dedi . 24 haftalık gebeyim . doktorum iyi biri aslında çare olsaydi daha önceden yakarım veya ilaç yazarım geçer gibi bir şey derdi bana mutlaka . Direk sezeryan denince şaşırdım Sezeryan zamanı yakarız sigillerini dedi. Sizce başka bir doktora daha görünmeliyim veya bir cildiye doktoruna kafam karıştı doğumdan önce çare bulabilir miyim diye ? Aslında çare olsa doktorum kesin söylerdi diye düşünüyorum ama kafam çok karışık