reglme 5 gün kaldı ve inanılmaz sancılarım var ama sürekli değşl bazen bir başlıyor on dakka sonra sanki hiç ağrım yokmuş gibi oluyor sürekli idrara çıkıyorum gebelik belirtisi olabilirmi ? uzun zamandır istiyorum sürekli negatif görmekten test yapmaya korkuyorm 😞🙏🏻