Aysenurmurat Kızlar merhaba ☺️ Oğluşumun kıyafetleri için durunun granül matik sabununu aldım ama sizlerden kullanan varmı yada kullanıp memnun kaldığınız ürünler nelerdir yardımcı olurmusunuz
Sinemin Aysenurmurat canım ben jenny&willy kullandım ondan aldım hatta 4 kg ilk kullanmada çok memnun kaldım kokusu olsun yıkaması olsun 😌
YagmrK Aysenurmurat mühendisinoğlu içerik bakımından temiz ürünleri söylemişti. Siveno - babys green- Green clean önerebilirim sıvı olarak Granüllerin makinede ve kıyafetlerde kalıntı bıraktığı söyleniyor
aycucan Aysenurmurat soğuk suda eritip kullanın bazıları tıkanmalara sebep olduğunu yazmış ben öyle kullanıyorum hiç kalıntı da bırakmadı gerçi ben bebek çamaşırlarında çift durulama yapıyorum
Aysenurmurat Sinemin ürün indirimdeydi denk geldim aldım ilk deneme için ama bi yandan da arayış içindeyim dopumdan sonrası için deneyebilirim teşekkür ederim☺️
Aysenurmurat . Bu ürünü kullanan varmı bunun bide paketinde bebek kıyafeti resmi olanı var acaba ondan mı almam gerekiyordu
Sinemin Aysenurmurat rica ederim canım fiyatı da uygundu ben aldığımda indirimdeydi BİM’den almıştım yumuşatıcı olarak da dalin kullanıyorum
Aysenurmurat Sevendays bu paket değilmi bide bebek kıyafeti olan var paketin üzeründe tereddütte kaldım acaba yanlış mı aldım diye🙄
Sevendays Aysenurmurat bebek kiyafeti yok galiba hic farkında degilim bu reklamlarda cikan gurse bilsen in oynadigi duru granullerden aldm ben ole solim daha aciklayici olur sanirim
deruni Aysenurmurat ben kullandım, üzerinde bebek kıyafeti resmi falan yoktu ama bebekler içinde uygundur yazıyordu. İçeriğine baktım parfüm vardı o yüzden kullanmayacağım artık. Greenclean marka sıvı deterjana bakabilirsiniz içeriği çok temiz 😊
Fossey Granül almanı tavsiye etmiyorum daha bugün kullandım hiç memnun kalmadım. Sıvı olarak farklı alternatiflere yöneleceğim bende. Siveno, incia green clean olabilir.
Aysenurmurat deruni hastane çantasını hazırlarken bi deneyeyim bakayım olmadı doğumdan sonrası için önerdiğiniz markalraı denerim teşekkürler☺️
GebeAnne Aysenurmurat ben de unibaby mavi renk sıvı deterjan aldım bebek gibi kokuyor çamaşırlar ayrıca yumuşacık yapıyor . Tavsiye ederim
Alyn-hstrk Aysenurmurat canım ben kullandım normal kıyafet resmî var üstünde ama sabun kokusu bence çok güzel hatta daline benziyor yıkanınca çok güzel