Ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri sola yatmaya çalışıyorum,ilerde iyice zorlanmıyım diye,eşimle yatakta yerlerimizi bile değiştirdik,yavaş yavaş alıştım ama eğer zorlanıyorsan internette 60tl ye fln hamile yastıkları var ,onlardan alabilirsin,daha sonrasında çocuk içinde kullanılabiliyormuş