Yesim_123 Yarın 39 haftalik olacağım bebek dogum kanalina daha girmemiş girmezse normal doğurma şansım yok mu 40 a kadar girer mi ya da doğum kanalına biraz stres yaptım normal olsun istiyordum cunku
Zhrnz Yesim_123 benim ilk.dogumumda kanalda degildi bebis sanciyla kanala indir ve normal.dogum yaptim
Dilan90 Yesim_123 ilk bebekte 39+2de doğum yapmıştım ve kanalda degıldi normal yaptım biraz uzun sürüyor tabiki kanala inmeyince şimdi ikinci ama bu inmiş dedi doktor 41nci haftaya girdik daha gelmedi 🙂
Yesim_123 yefeninannesi 27. Haftadan beri günde en az 1 saat yürüyorum hala da yürüyorum hiçbi şey yok ağrı falan da bi de onları deneyeyim tesekkurler
Btlmstfa hunilimom 40 haftalığım benim iyice umudum kesildi gelmiyor bebek diye yada kakasını yapar diye
hunilimom Btlmstfa bende çok korkmuştum o zamanlar ama iki güne bir kontörle gidiyordum sen nasıl yapıyorsun
Dilan90 Yesim_123 oluyo sancı canım kanalla alakası yok onun sunnı vermediler Bana kanalda olmamasına rağmen geldi sancım