Mrvkckk Asyaaydin ilkini 28 ikinciyi 32 de oldum. Aşı olmam gerektiğini bilmiyordum saglık ocagında da bilgi vermediler kendi doktorum insiyatif alarak 28 de yaptırdı.
Aslihansan Asyaaydin beni 20 de çağırdılar ilk gebeliğimde de 20 de olmuştum. Hareketleri hissetmek gerekiyo sanırım bana 20 de hareketlerini hissedersen gel dedi hissettiğim için gidicem inşallah