Golgee Yurdagul_06 canım benim oğlus 14. Haftadan beri doğum pozisyonunda ve böyle durmalarının hiç bi zararı yok merak etme.
Fatma8988 Yurdagul_06 bende bugün 33+6 da gittim dogum pozisyonuna gelmiş ama pelvise oturmamıs dedi kanaldan bahsetti sanırım😬 ee oturmasın bi zahmert daha erken hocam diyemedim ahahah.
1serapguneyli Yurdagul_06 ben bugun 27+6yım,bugun kontrolumüz vardı gittik baş aşağı doğum pozisyonuna girmis benim kız 😂
yenianneyenibaba Ben 31 hafalığım 29 da doğum pozisyonunu almıştı. Doktorum sorun değil doğuma kadar yine dönebilir de böyle kalabilir de dedi. Böyle olması daha iyi demişti.
2kizanasi 33te dönmüştü kızım, 2.5kgdı, spinal sezeryan oldum :) erken değil dönebilir yani risk olmadığını söylediyse doktorunuz sorun yok :)
Asumm Yurdagul_06 Ben 32+1 oldum. Ve bebek 26 + dan beri baş aşağı pozisyonda ve olması gerektiğinden daha aşağıda.