Bittercikolataa [url=https://hizliresim.com/85hAfE][img]https://i.hizliresim.com/85hAfE.jpg[/img][/url] Kizlar o kadar saskinim ki normalde takvimlere gore faha 5 gun falan var yapmasam ovulasyonu kaciracaktim demek ki bunlar birer sebep bence bebek isteyenler yapmali gerisi Rabbimizde 🤲🥰 InsaAllah cumlemize isteyen herkese nasip eylesin rabbim
Nesityyy Demek ki neymiş takvimlere inanmiyacagiz😊Hadi hayırlısı olsun cnm.. Değerlendirmeye başla ☺️☺️☺️☺️☺️🙏🙏🙏
Bittercikolataa Mormenekse34 1 hafta sürdü biter bitmez ne olur ne olmaz diye basladim 7 kere yaptim bugun pik oldu