Saadetctk canim her bebek farkli olur kimisi sakin kimisi fazla aktif mesela ben 7.ayima girdim.resmen bebek icinde dondu elleri kollari heryerini gordum.resmen cok hateketliydi gorumcemin 2.kizi var 2 sininde oynadigini bilmem diyor harbiden de oyle 40 haftalik dogum yapti hep geldiginde hateket ettirmeye calisiyoduk tik yok seyreme yapiyordu sadece yada minik.vuruyor du ama.simdi dogdular benim.kiz sakin onlarinkisi cok aktif bebekten bebege degisiyor.hic takma kafana boyle seyleri bebis uzulur.😍