Bekliyoruz123 HKY bizde 12+3 🤩 çalışan Annelerin Allah yardımcısı olsun. Dikkatli olursanız bir şey olmaz inşallah keyfi yerinde bebeklerin 🍓
Bekliyoruz123 Gd1992 yaş durumuna sigara eşle akrabalık durumu falan sonra kan değeriyle hesaplama yapıyorlar. Ben doktoruma ultrasyon iyi dediniz kanda bir şey çıkma ihtimali dedim düşük dedi içimizi ferah tutalım 🥰
Bekliyoruz123 Toobah yaptırın bencede tedbir amaçlı sonuçta içiniz daha rahat bir hamilelik geçirirsiniz 🤲 bende yeni yeni hamileyim ya diyorum inanamıyorum falan bide kimseyle paylaşmayınca hamile değilsin gibi 😀 kimse sormuyor nazlanmıyorsun falan 🤩
Toobah Bekliyoruz123 doğru söylüyorsunuz ileri aylarda ya da doğumda direk karşına çıkmasındansa olumlu ya da olumsuz bilgi sahibi olmak iyidir içim rahat olur 😇 aynen daha fazla kimseyle paylaşmadık biz de onunla ilgisi olabilir 🤭
35ebrar35 Bekliyoruz123 banada 12 ci haftada kiza benzettim ama emin degilim dedi canm biz yaptrdik sukur herseyimiz iyi ama cok mide bulantisi tiksinme yasiyorum 3.500 grm verdim bugun 13 hafta 5 gun olduk
Mine8191 Matmazelilii şuan bişi hissedilir mi bilemiyorum ki sadece arada sancım oluyor o an hissediyorum