serpil8 hemde kaç kere gittim resmen hamileliğimin başından beri hastayım 😔 alerjik rinitim var zaten ilaçlarımı kullanıyodum sonra iyi gelmemeye bailadı doktora gittim hamilelikte kullanılmaz bırak dedi 11.haftamdaydım bi bıraktım hepten kötü oldum bi ara kaşıntım oldu 1 1.5 ay kaiıntıdan çektim 14.haftamda falan hafif hafif öksürük falan bi başladı git gide şiddettlendi yaklaşık 2 2.5ayı çok ağır geçirdim şimdi biraz hafiflesede yinede çok yoruldum artık 😔 öksürük alerjik rinitten kaynaklı geniz akıntısı oluyorum hem ona hemde reflüye bağladılae ki hamilelikten öncw reflü problemimde yoktu oda çıktı antibiyotik 2 hafta kullandım balgam söktürücü kullandım ama yok yani asla geçmedi sadecs şiddeti hafifledi ozamanlar hiç gece uyuyamıyodum şimdi bçlük bölükte olsa uyuyom şükür 😔 ama çok yemesemde bazen çksürükten kaynaklı hala kusuyorum 12haftama kadar 2. 5 kilo almıştım 24 e kadae hiç kilo almadım 26 gittim heh aldım dedim 1. 5 kilo almıştım dün tartıldım yine vermişim o 1.5 kiloyu 😔