gulcingulcin Kızlar emzirme yastığı alan ya da kullanan var mı.Ben rahat olur diye aldım da eve gelince de baktım kullanışlı olmaz gibi geldi.İade mi etsem diye düşünüyorum kararsız kaldım.Fikirlerinize ihtiyacım var 😊
Bursaa12312 gulcingulcin ben hiç rahat edemedim canım bebeği çok havada bırakıyor kafasından dekteklemen gerekiyor bu da daha çok havaya kaldırıyo bence bebişte rahatsız oldu ben de gereksiz buldum
Kozaannesi gulcingulcin Merhabalar ben emzirme yastığı aldım fakat o buyukce c şeklinde olanlardan değil. E bebekten almıştım. Boyle minik boyutu ve kuzu desenleri var.ortasinda bı kumaşı var lastik toka gibi tek kolunuza geçiriyorsunuz ve yastık kolunuzda sabit duruyor bebeğinizi de üstüne yatiriyorsunuz🤗 Henüz kullanmak nasip olmadı ama oldukça faydalı olacağına inanıyorum 💕
AysunFatih gulcingulcin Bana da çok gereksiz geldi bide baktım 40 50 TL içinde 5 liralık elyaf yok mantıksız ama benzer birşey diktircem teyzem terzi bakalım işe yarayacak mı
Zlhb gulcingulcin kullananlar memnundu bende aldım hem bebek oturmaya başlayınca kullanmakta rahat oluyor bence çok pahalı bir şey değil iade etmeyin derim
gulcingulcin Bursaa12312 Sizin ilk gebeliğiniz değil o zaman.Sizce ne yapayım iade mi etsem.Benim de pek içime sinmedi
Bursaa12312 gulcingulcin ilk canım bebeğim şu an 2buçuk aylık burdan kopamadım 🤗 bana gereksiz geldi şu an sırtıma koyuyorum öyle işe yarıyor açıkçası😂 kolum çok ağrırsa dirseğimin altına tastık koyuyorum ama çok memnun olanlarda var yine kendin bilirsin canım 😅
merve90 gulcingulcin kesinlikle iade etmee ben çok memnun kaldım ondan bebeği rahatlıkla emzirebiliosun kucağına yatırırken yastığa yatırıyosun çok çok kullanışlı
Bursaa12312 Kozaannesi c şekli değilde ben de hilal şekli olanlardan görmüştüm eminim o daha çok işe yarar
gulcingulcin Kozaannesi Ben o büyük C şeklinde olanlardan aldım ama çok kullanışlı olmaz gibi geldi.Resmini ya da linkini atabilir misiniz aceba sizin aldığınız nasıl
Kozaannesi gulcingulcin https://www.e-bebek.com/baby-plus-emzirme-yastigi-kuzu-desenli-pamuklu-0-ay-p-byp-ls10/
Bursaa12312 gulcingulcin https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRLymaxCczTUw3ERtidbllz3gzVBNaVwxX-dS6mjyDvNk7sN3Kn&usqp=CAU şunun daha kullanışlı olacağı kanaatindeyim ama pahalı evde normal yastıkta işini görüyor 😂
Echche AysunFatih en mantıklısı canım kendi yapabileceğin bişey sonuçta 👍 denersin sevmezsen kullanmazsın
Zeynep_35 gulcingulcin ben kullanamadım hıc herkes chakranınkınden cok memnun kullanmak ıstıyosanız ona bakabılırsınız hala varsa
merve90 gulcingulcin c şeklindeydi cnm kızım 20 aylık çok faydasını gördüm gece falan kullanıyodum herzaman yanımdaydı yani yastık arkadaşıma verdim hatta oda yeni doğum yaptı bende şuan 2.ciye hamileyim alıcam bitane daha
Serzeyyyy gulcingulcin merhaba 16 gün önce doğum yaptım hastaneye bile getirdim ben açıkçası rahat ettim sezeryan oldum rahat ettim ben tavsiye ederim hayla da kullanıyorum c şekilde olanlardan bu arada
meymis gulcingulcin ıyyyy. Kesinlikle işlevsiz. İade et canım. Ben aldım saçmalık. Gecenin bir yarısı sarhoş gibi emzirmeye kalktığında başlarım emzirme yastığına diyip başının altındaki yastığı çekiyosun. Benşm babynessin içinde minnak kendi yastığı var. Kolumla bacağımın arasına koyup destek alıyorum. İnan evde sana konfor sağlayacak şeyi bulursun
Serzeyyyy gulcingulcin resim atmayı bilmiyorum. Kız normal c şeklinde beline koyduğun emzirme yastığı yani ben emzirme yastığı dedim onu verdiler memnunda kaldım valla
blueberyy00 gulcingulcin bende kendim dikmeyi düşünüyordum ama henüz dikmedim benim gördüğüm resimlerde dolgun orta kısmında minik yastığı vardı bebegin başıda dolgun kısımda kalıyordu kullanışlı duruyordu ama değilse ben de yapmayayım
gulcingulcin blueberyy00 Ben de be kadar kullanışlı olacağı konusunda çok kararsızım.Tecrübeli olanların yorumlarına bakalım 😊