Esrakaan 39+4 günlüğüm. 2-3 saattir belimde ince ince sızı var. Bazen kasiğima vuruyor. Arada geçiyor tekrar başlıyor. Ama düzenli değil. Acaba doğum belirtisi midir?
Greyy90 Esrakaan 38.den beri yaşıyorum bunları en son bacaklarıma vurmaya başladı ağrı ama geçiyo geri işte düzensiz🙄 benim belimde ince sızı değil bildiğin kemikler kırılıyo gibi ağrı oluyor geçmese düzene bir binse 😬
Esrakaan Greyy90 Benim sizinki gibi şiddetli değil ama rahatsiz edici. Dediğiniz gibi bazen bacaklarima da vuruyor. Ama düzenli olmadığı için arada kalıyorum. Doğum korkusunu unuttum artık, doğuramama korkusu başladı 😄
Greyy90 Esrakaan ay aynı evhama bende girdim😂 normal doğum diyordu doktorum sezaryene döncek diye pilates topuna yapıştım resmen
Greyy90 Esrakaan 39+1 🙄 yani hissediyorum aşağıda ufak da olsa sancı geldiğinde hemen pilates topuyla karşılıyorum ama bazen okuyorum kanaldan geri çıktı pozisyon değiştirmiş falan diye umarım öyle bir şey olmaz 😒
Esrakaan Greyy90 Umarım olmaz. Benim de çarşamba kontrolüm var bakalim. O güne kadar doğmazsa, dogum ile ilgili bir plan yapılır diye düşünüyorum.
Esrakaan Umarım olmaz. Benim de çarşamba kontrolüm var bakalim. O güne kadar doğmazsa, dogum ile ilgili bir plan yapılır diye düşünüyorum.
Greyy90 Esrakaan ben 38. Haftamda gittiğimde çatı muayenesi olmuştum doktor direk çok iyi 10 güne gelir demişti hatta doğurmazsan haftaya salı gel demişti salı olcak ben daha doğurmadım😀 stres yapma yazık olur sezaryen e dönerse dedi bunu duyunca ister istemez strese girdim😒
Esrakaan Greyy90 Keşke öyle demeseymiş😄 bana da geçen hafta bebegin hareketlerini kontrol et azalma olursa hemen gel dedi. O öyle dediginden beri psikolojim bozuldu bebek hareket etmiyor gibi geliyor sürekli 😊 kafayi yemeden doğururuz inşallah:)