Selam kızlar:)
- haftamdayım ve hala ne bir sancım oluyor ne de herhangi bir işaret( nişan, kanama) var. Doktorum cuma gününe randevu verdi. En başından beri normal doğumcuyum. Doktorum Suni sancı vericez eğer hala olmazsa sezeryana alıcam dedi. Aranızda suni sancıyla doğum yapan var mı?
nasıl oluyor, ne kadar sürüyor, neler yapmam lazım? Fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 💖