Minikow Minikow [url=https://hizliresim.com/NLYABM][img]https://i.hizliresim.com/NLYABM.jpg[/img][/url]
Blossom Minikow Bu koyuluk normal. Yumurtlama için T çizgisinin C çizgisi kadar ya da daha fazla koyu olması gerekiyor. Hamilelik için de öyle olması gerekiyor. Ufak bir koyulaşma görünce hemen hamileliğe yorulması doğru değil. Sonra hayal kırıklığı yaşanıyor.
Minikow Kubra2772 ilk defa yapıyorum bi an ikisini koyu görünce çok heycanlandım ama biliyorumki Pko Li bir ayda bir çok kez yumurtlayabiliyorlar
Dlndmr Minikow pco da lh dalgalanmaları var ara ara yükselince böyle görüntü çıkabilir. Ama yumurtlama için aynı koyuluk ya da T nin C den daha koyu olması lazım
Minikow Kubra2772 dün yapmayı unuttum bugün aklıma gelince yaptım 12:00 ile 16:00 arası iyi iye biliyorum. Ay olabilir mi ki keşke öyle olsa yarın rahim filmi icin rdv var
Kubra2772 Minikow olabılır neden olmadın bende üstüne gormustum hamıleymısım meğer inşşllah bebiş vardır☺️♥️ İdrar testim yap bi bakalım çıkacakmı hayırrlısı
Kubra2772 Blossom hayel kırıklıgının ne oldugunu gayet iyi biliyorum cnm bende üstüne gormustum aceba olabılırmı dedım sadece bu yanı ben. Bi kere dusuk yaptım Sonra hamıle kalmam gayet zordu Sadace benım gibi olabılır dıye dusundum
Blossom Kubra2772 Tabii ki ama bu tarz paylaşımlarda hep aynı yorumlar geliyor. Sonra paylaşım sahibi çok üzülüyor çünkü hepimiz bir umut hamile miyim diye beklenti içindeyiz hep. Dün aynı örnek yaşandı mesela. Günlerdir yumurtlama testini paylaşan bir arkadaş vardı. Ben ısrarla bu normal bir görüntü dedim. Çoğunluk hamilesin dedi. Sonuç adet oldu ve yıkıldı. Lh hormonu vücutta hep var ve böyle çıkması normal yani.
Minikow Çok teşekkür ederim kızlar, problem yok merak etmeyin 1 yıldır zaten umutlanıp umutlanıp oturuyorum :) çalışmaya devam ederim Olduğu zamana kadar napalım allahim tez zamanda nasip etsin insallah isteyen herkese 🙏🏻