Merhabalar 🥰
37+6 dayiz. Gece sümüksü kati bir akıntı geldi çok azcik. Sonrasında adet sancısı gibi tatlı ağrı girdi karnıma kasiklarima. Sabahtan beride sağ taraftan belime sırtım ve kasiklarima sancı girdi dinlenmeme rağmen geçmedi hâlâ. Arada baskılayıcı ağrı yapıyor ama dayanılmayacak kadar değil.
Yarın kontrolüm var beklesem mi gitsem mi bilemedim. Benim durumu yaşıyan varmı acaba yardımcı olur musunuz?🤗