Ftmkrdgn bende araştırıyorum. Kendi sitesinde kötü yorumu yok, şikayetvar da ön tekerlekleri ile ilgili sorun yaşayanlar var. V2 de de geçerlimi bilmiyorum. Ben bugün mağazadan gidip baktım sürüşü gayet güzeldi. Ağırlığı var hafif diyemem. Bebekle birlikte arabayı kaldırmak zor olur. Ama diğer travel sistemlerle kıyaslayınca çok fazla fark yok görsel olarak da güzel. Pusetinde ki minder biraz rahatsız edebilir gibi geldi ekstra minder alınabilir ki yinede diğer arabalara göre daha uyguna gelir. Eğer arabayı taşımak gerekmeyecekse ve bulunduğunuz semtin yolları kaldırımları düzgünse bence tercih edilebilir.