[bilinmeyen] bana doktorum her gün çıkman gerekiyor tuvalete demişti. Kabızlık çok rahatsızlık veriyor bana da ve bebeğe sanki hissediyorum. Yarım çay bardağı hakiki zeytinyağını iç bugün çıkarsın canım. Her sabah aç karnına yarım litre su iç ardından da 1 kaşık zeytinyağı iç çok iyi geliyor her gün çıkıyorum böylece ben. Zeytinyağı enfeksiyona da birebir doktoruna da sorabilirsin internette ki doktorların makalesini okuyabilirsin. Hiçbir sakıncası yok