Nese33- Gece uyumadan önce ya da akşam yemeğinin arasında bi deneseniz içinde balık yağı olduğu için belki bulantı yapmıştır.
Smskr0000 Nese33- gece içiyorum canım uykumdan uyanıp kusuyorum dün gece içtim yarım saat sonra çıktı
Nese33- İsterseniz doktorunuza söyleyin bende bi swy olmadı ama bi arkadaşım ilaç degsitirmisti rahatlamisti ama hangisine geçmişti onu hatırlamıyorum😕